e-kontakt & greys

Ja nu e de Greys Anatomy, har visserligen redan sett detta avsnittet men finns inte mycke annat att se så=) Och sen tycker ja så mycke om Greys hehe

Tog och "anmälde" mig på E-kontakt=) Ska bli kul och se om de finns nån att snacka med lite=)

Är så arg på P, han betedde sig så illa innan vid matbordet framför barnen....Han blev arg på Oliver och kasta maten över bordet och sen tog han maten och glaset och slängde i vasken så de stänkte över hela.
Ne ja menar inte att de va Oliver som gjorde så utan P gjorde det när han blev arg på Oliver för han sökte hans uppmärksamhet och petade på han, och då blev P arg och betedde sig som en bebis FRAMFÖR barnen=(

Sen va Oliver rädd för att gå in i soffan där Jossan och P satt. Och när ja va i köket med Jossan så hörde ja en duns utan dess like och sen gallskrek Oliver, då hade han trillat ner från min säng, de e så trångt i mitt rum eftersom barnens våningsäng stod där och barnen klättrar i den. Då hade han iaf trillat ner och slagit i näsan, ja sprang till han, men P han bara satt kvar i sofffan och glodde. Hur kan man lixom va sur och arg på "sitt barn" så lång tid (typ 30 min va de)
Jag blir tokig på detta asså. Och vet inte riktigt hur ja ska göra, vill ju inte heller att Oliver ska bli lessen och sårad.
Gaaahh trist att ja alltid skriver om problem, men de e i princip vad som bara finns hos mig. Barnen e mina ljus i alla bekymmer=)

Iaf så e ja inte på dåligt humör=) Trots all otur idag e ja på vanligt humör=)

Barnen somna snabbt och sött ikväll=) Dom har funnit sig till rätta snabbt som tusan och de e skönt de=)

Nä de e ju greys på tv så återkommer väl sen =)

Har ni haft en bra dag alla?

Kommentarer
Postat av: natta

sicken idiot, hade sparkat ut han för länge sen, verkar inte som han bryr sig om era barn :( blir förbannad när jag läser hur sånna beter sig, ush

2009-04-01 @ 21:27:04
Postat av: Susan

Men oj...vilket småbarns beteende från en vuxen karl. Stackars Oliwer=(



Kramar

2009-04-01 @ 21:56:02
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Tosse

Haha då är det nästan bud på en hamster istället :P

2009-04-01 @ 22:53:50
URL: http://therressse.blogg.se/
Postat av: Johanna

Fy fan va arg jag bli nu!!!! Man får bara inte beté sig hur som helst! Hota med egen vårdnad! ;-) Jag skulle nog inte låta mina barn (om jag hade haft några) va hos en som betedde sig på det viset :S Barn ska inte gå runt & va rädda ju....



Älskar med Grey's!! :-)

Hoppas nu att allt snart blir bra! Bamsekramar!!!

2009-04-02 @ 07:05:18
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0