Bvc

Ja nu försöker ja få barnen att klä sig,  och så blir de frulle sen halv tio går vi bort till Bvc på Jossans 3 års kontroll=)
Sen ska vi hem och packa picnick korg och draner till stan. Har bestämt mig för att göra mitt arbetsförmedling ärende snabbt när vi ändå e i stan. Sen blir de stadsparken, skava där nästan hela dagen och leka och myysa=)

Jag skickade med till 118100 igår hehe
"Vem är MammaFiia"? Svaret ja fick lyder såhär:
"MammaFiia är en söt tjej som driver en blogg. Hennes blogg är relativt välbesökt. Hon har också två barn.
Hon tycker om pasta och tittar helst på 3:an.  MVH 118100"

Haha stämmer ju rätt bra, förutom de där om att min blogg e  relativt välbeslökt, eller räknas ca 70 besökare som välbesökt så stämmer de ju haha

Nu måste ja  sätta lite fart. Bloiggar i eftermiddag/kväll

Ha en underbar dag alla=)

Kommentarer
Postat av: Susan

Hoppas att ni har det mys i stadsparken=)



Kramar

2009-04-03 @ 14:17:44
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: ♥ MammaRussin

haha... vad kul.. hoppas ni haft en bra dag..:) kram

2009-04-03 @ 19:52:46
URL: http://www.enburkrussin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0