bloggtorka

I helgen har inte all lust och ork funnits till att blogga. Men de gör ju inget för bloggvärlden e ju rätt "död" iaf=)

Vi har iaf haft en underbart mysig helg, vädret har varit strålande =)
Igår va vi ju på 30 års fest/kalas och de va trevligt, barnen lekte en massa med mina småsyskon som ju e i samma ålder=) Och vi vuxna snackade och hängde i pappas bar*ler* Daddy e en jäkel på att blanda ihop goda drinkar minsann=) Och vi fick god välkomst drink med, Men ja svepte 3 stycken hehe
Pastasallad bjöds det på och de va ju bara sååå gottigt=)
Sen kom det en roolig present hehe, Den va stooor(hög) och rejält inslagen, de var en uppblåsbar snopp med hmm kulor och allt haha Som alla skrattade och C skrattade hon med när hon öppnade sin trevliga och stora present hehe

Vi drog hem vid nio medd bussen, då bussarna går lite glest senare. Hade ja inte haft med barnen hade ja stannat med de övriga sällskapet i baren haha

Sen e ja såå glad att daddy har den baren, den hade barnens (mina barn då) farfar och eftersom han e i himlen nu=( så e de så skönt och kul att den (baren) kommit till liv hemma hos daddy med familj=)

Ja va sååå trött på bussen hem asså, Jossan somna i vagnen och fortsatte sova när ja bar upp henne i sängen=) Och Oliver somna rätt fort efter att han hade lagt sej. Jag gick och la mig nästan direkt för ja va så trött, men så fastnade ja ju i min bok och läste till närmare ett hehe
Men vi sov till åtta nu imorse så de e lugnt=)

Nu e de frulle som gäller=) Ja vi e inga direkta frulle människor här, måste va uppe ett tag innan vi kan äta haha

Jag har kikat in hos en del av er redan, och resten blir efter frullen.

Har ni haft en bra helg i de underbara vädret?

Kramar

Kommentarer
Postat av: Susan

Låter som en kul kväll igår=)



Vi har också haft en mysig helg trots att sambon har jobbat/jobbar men idag ska vi bara vara hemma. Eliott är tydligen inte på sitt bästa humör idag:/



Kramar

2009-04-05 @ 10:44:27
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0