ben & jerry´s

Nu ska ja sova, måste bara skriva en sak.
Har länge velat prova Ben & Jerry´s glass, men den e ju inte den billigaste direkt så min plånbok har inte riktigt velat att jag ska köpa den hehe. Men idag i affären kunde ja inte låta bli=)
Ikväll provade jag en som heter "Baked Alaska" vanilla ice cream with marshmallows swirls & white chocolatey polar bears
Skiit god, jag älskar ju vit choklad hehe.Den va vääldigt mäktig tyckte jag så en sån liten burk räcker till mer än en gång. Iaf typ två hehe

Det va allt jag ville säga. Nu ropar sängen=)

Gonatt och sov gott

Kommentarer
Postat av: Sara Sjöberg

Sån glass äter jag jämt. Älskar den. Men håller med om att den är dyr men det är värt det när man börjar äta hehe:)

2009-04-21 @ 13:13:00
URL: http://fellinlovewithanalien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0