2 timmar kvar

Nu slutar jag om endast 2 timmar=) Skönt för jag e trött nu. Har hållt mig pigg hela natten, bortsett från alla tusen gäspningar.
Det finns typ inget syre kvar här till kollegan så som ja gapat hehe
Och vet ni vad? Snart e ja hemma och ska smyga in till barnen och pussa dom och bara andas i deras hår=)

Inatt läste jag ut bok 4 i "twilight" serien. Och ni bara måste läsa dem alla. I´m in love hehe Men nu efter fjärde boken känns de bra, Den slutade på ett lugnt och bra sett så ja e nöjd=)

Rundan e gjord, ska bara ge en vårdtagare medicin om en timme och kolla till alla. Sen klockan sju ska ja njuta av en skön prommenad hem=)

Man hör hur fåglarna kvittrar harmoniskt ute när man öppnar fönster/dörrar här så de e helt underbart att gå hem och lyssna. Man rensar tankarna lite från jobb och så, Mycke enklare att somna då=)

På tal om harmoniskt så måste ja säga att jag har blivit mycket mer harmonisk sedan jag flyttade tillbaka till HBG.
Tror det var nyttigt för mig att komma bort från storstadsstressen och koppla av. Starta om lite, för det har funkat tycker jag.
Visst var gång ja tänker på vår tid i småland eller ser bilderna vi tog så längtar jag ju tillbaka till den underbara miljön och lugnet.
Barnen trivdes så jäkla bra, men dom trivs lika bra här, dom e nog nöjd var vi än bor sålänge ja e lycklig.
Jag e lycklig när barnen mår bra och e glada=) Det är för deras skull jag vaknar var morgon ju=) Mitt liv har verkligen blivit mycket bättre sedan dom föddes=) Är så stolt över att vara mamma åt just Oliver och Josefine, mina fiina barn=)

JA de blev lite babbel hehe tänk att jag efter en natts jobb kan fylle inläggen med sånt här babbel och känslor *ler*

Allt för att ni läsare ska ha nåt att göra när ni startar er data=) Och kom igen och kommentera när ja skrivit såå himla mycke höhö

Dagens fråga: Varför läser DU min blogg? Finns det nåt du saknar här? Eller nåt du vill klaga på?

Det är en ny sak i min blogg, men ska försöka ha en dagens var dag. Kan bli dagens fråga, åsikt osv. 

Nu blir det nog inte fler inlägg förrän i eftermiddag när jag sovit. Ska snart packa ihop jobbets data och lämna in den på kontoret igen.  Men kan inte lova nåt höhö
För jag e på ett riktigt skrivhumör just nu.=)
Vill bara låta fingrarna lyssna på hjärnan och bara se vad som printas ner. Men nu räcker det med babbel i detta inlägget iaf=)

Kramar på er. Ha en underbar dag allihopa.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Klart vi ska kommentera! :-)

Kul med lite frågor :-)

Jag läser din blogg för jag känner dig. Den e rolig, mysig & allt! Man får lov att babbla ;-) Saknar nog inget vad jag vet just nu....

2009-04-24 @ 07:03:06
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Susan

Oj...redan läst ut boken? Inte illa.



Tycker att din blogg är bra som den är.



Hoppas att du sover gott nu då.



Kramar

2009-04-24 @ 07:49:13
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: jessica

ja du varför jag läser din blogg.hmm e ju för å se vad ni har för er.hihi. vi måste ses någon dag.kramen

2009-04-24 @ 08:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0