Söndag morgon

Och idag kom Jossan vid sju redan blää hehe men de va bara att gå upp och hämta välling och starta tvn sen va hon nöjd i typ 20 minuter hihi min goa tös=)
Oliver vakna vid åtta och nu e vi uppe, barnen leker och jag har startat en maskin tvätt, trist men lika bra att tvätta lite var dag sålänge manvhar tvätt så man blir av med de.

Annars idag vet jag inte vad som händer, vet inte hur vädret är idag......ska rulla upp parsiennerna och kolla.....usch det var dimmigt och ruggigt ute så de va trist, tänkte ju att vi skulle ut och fota i helgen men de blidde inte, men men de kommer fler helgen hihi

Nu ska jag fixa frukost för vi börjar bli hungriga här =)
Josefine e sååå sur hehe har fotat henne så de kommer på min bilddagbok senare

Kram S

Kommentarer
Postat av: Decdia

Hej hej! Ett tag sadan jag var här, mycket att ta igen (läsa). :) Vad skönt att du trivs och att allt gått bra med flytten. När börjar skolan nu? Grattis i efterskott! Kram

2008-09-08 @ 14:30:21
URL: http://decdia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0