Kärleken

Ja de e verkligen en lek, dock inte så kär alltid.
Jag kan möjligen vara lite kär nu, men grejen e att jag inte förstår mig på killen direkt, innan va de massa fina ord och super goa och fina sms, sen träffades vi och han va lika gullig=) men nu e de inte samma fina sms utan bara helt vanliga sms med puss puss på slutet, det gör mig nervös, han säger att de inte e nåt och att han säger till om de skulle va nåt, han e bara trött säger han.  ja tror han att han e trött men e ia rädd. Han vill fortfarande komma hit i helgen så de e väl positivt antar jag, men vart tog de fina och "romantiska" vägen? Kommer han till mig i helgen bara för han ha lovat? e han som alla andra eller speciell, de e det ja frågar mig hela tiden. han har sagt att han tycker väldigt mycke om mig och att ja e jätte fin och bla bla, men nu finns de inte ett enda sötnos eller goding kvar ja e orolig oxh lite nere
kanske bara överreagerar...........återstår att se efter helgen.

nu ska ja hänga klart tvätten sen ska vi städa barnens rum som man får göra var dag hehe sen gå ut
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0