Glaaad

Idag när ja öppna dörren och skulle gå till dagis stod mitt efterlängtade paket från CDON utanför=) WEEEII
Det e lite dumt att postis ställer paketen utanför för andra kan ju ta de om man nu inte skulle varahemam och kunna ta de snabbt, men men idag ick jag ju iaf de jag väntat på sen i söndags då ja beställde de=)
En mini skolåda med alla säsonger av Sex And The City :D snacka om att jag e GLAAAD hihi

Annars har jag inte så mycke att berätta, det har regnat en hel del här vilket e mycke tråkigt suck.
Allt funkar bra på dagis för barnen, idag sov Jossan där för första gången och de gick superbra.
Oliver trivs jätte bra på stora avd Skogslyckan, han leker nästan jämt med Josefine hehe (kompisen då)

Igår åkte vi en sväng till Hultsfred och kollade lite, ganska "dött" där, men de e väl bara ös sommartid hehe

Imorrn ska ja till skolan och snacka och förhoppningsvis få lite uppgifter att göra..
Och i helgen ska ja till hbg, barnen ska till sin pappa och ja får se vad ja hittar på=)

Nu ska ja se om tvätten e klar och göra lite mat


Peace out


Kommentarer
Postat av: Susan

Då har du massa SAC att titta på=)



Kramar

2008-09-11 @ 08:44:41
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Diana

Åh, jag vill ju också ha sex and the city boxen! Ska helt klart önska mig den i julklapp!

2008-09-11 @ 13:35:18
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: alexandra

skolan, dagis? har du barn...hur gammal är du=) ?

2008-09-11 @ 13:40:06
URL: http://huumlaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0