Kväll

Vet inte hur ja ska börja skriva hehe. Har iaf nyss skrivit ett mail till en reporter ifrån helsingborgs dagblad, nu får de va ett slut på detta, e så rädd att min lillasyster inte orkar mer av detta och tar livet av sej och de vill ja inte ska hända.
Får verkligen vuxna människor som ska vbara föräldrar bete sej hur som helst? Och socialen får dom ignorera all fakta?
Blir så arg.

Annars i eftermidda så hämta ja barnen, lagade mat och så åt vi, sen diskade ja och ploca undan, och barnen lekte med Josefine de e bästa kompisen de hehe, barnen pratar om henne nästan direkt dom vaknar hihi=)
sen har ja tvättat en jäkla massa, tvätten tar aldrig slut juh
Sen innan barnen la sej läste vi 2 böcker här i soffan, blidde en polisbåts bok och en dora bok=)
Nu sover dom gott båda två, jossan har inte hostat en enda gång dsen hon la sej, den jäkla astman visar sej mycke nu igen suck, så synd om henne. Annars tycker jag  de e mindre bråk för var dag som går, ja håller mig hård och rättvis och ger inrte med mig så  som ja gjorde innan, och nu börjar allt bli mycke bättre;)

Hmm......... undrar om de e nåt mer att berätta...jaja annars får ja ta de imorrn

ska läsa lite tror ja eller se nån film..... sen sova iaf

natti natti


ps. jag vill ha en "nyy" blogg, nytt fint personligt utseende, nån som kan hjälpa mig? har kollat på den designa din blogg eller va den heter men fattar nada hehe snälla hjäl mig =)


Kommentarer
Postat av: Kerstin Widerström

Sänder mina styrkekramar till dig! Kan jag göra något för dig? Kram<3

2008-10-14 @ 23:16:07
URL: http://lappmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0