Jag är mer....

döö än levande just nu.. lotta gick vid halv 11 så ja har halvsovit sen dess fram till 12 för jossan e ju hemma..
nu äter vi lite macka i soffan.. ja vill bara sooooova igen. men lottis kommer snart igen:D då går ja tillbaka till my bed :p
När ja kom hem imorse sov alla. så ja väckte oliver:D han blidde så glad hihi så ja va uppe till han gick vid halv 8 (med lotta till dagis då asså)
sen somna ja på direkten ja la mig hehe har inte ens märkt att jossan vaknat å gått ut till lotta vid nio. får se om hon sover middag idag.. hon skulle egentligen behöva de.. men får se.
ingen direkt feber idag iaf å de e skönt,
just nu har ja inte så mycke mer att skriva.. de e tomt i hövvet  :)
natti igen hhehe
love F

Kommentarer
Postat av: Sara Sjöberg

Hejsan...

måste bara säga att jag tycker att du är så himla duktig Fia!!

Att du bara orkar jobba, tvätta, städa, laga mat och ta hand om barnen....

Jag orkar knappt jobba jag....Fast det blir kanske annat när man får barn...

Ha de så jätte bra..många kramar till dig och barnen:-)

2008-07-17 @ 11:53:12
Postat av: sofie

tack kära kusin:D ja vet inte hur man orkar,,, man bara gör de.. men ibland vill man bara lägga sej å soova i hundra år hehe

hur e de med dej??

kram

2008-07-17 @ 18:01:06
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0