Då e man här med:D

Ja som sagt,, då e jag här med.. eller jag har en egen blogg hehe.. nytt för mig så vi får se hur det går.
nu e de iaf natt å jag sitter på jobbet. min tredje natt å sen e ja fri i 2 dagar (tror ja de va)
idag har de inte hänt så mycke, sov till kvart över tre, men vakna förstås vid halv ett när syster kom in med jossan som skulle sova midda hos mig, å så skulle ja upp på toa å jossan skulle av med blöjan å kissa hon med.. men sen somna hon.
sen va de slappe i soffan med barnen, sen kom Patrick å bjussa på pizza, den smaka dock inte såp bra så ja åt knappt inget..
måste åsså skriva om jossan, hon e nästan blöjfri nu:D förutom natten då.. men dagarna går sååå bra, väldigt sällan hon kissa på sej. de går bra å dagis med trots de e en fröken som e så jäkla lat å gnällig å bara vill ta på blöja hela tiden suck.. de e ju inte så hjälpsamt.. menar mina barn e ju stor del på dagis.. jaja.. hon e iaf utan blöja är med nu när hon fattat att de funkar (fröknen asså)
och oliver e lika duktig han med:D han e så stor nu.. fattar inte att han e 4 år. å lillan e stor redan 2,5 år ju.. inte klokt va tiden flyyyger iväg  *skakar på huvet*

nää nu ska ja å min kollega gå ner till första våningen å baka:D sen e de tv:n resten av

Kommentarer
Postat av: Diana

Hej och välkommen till bloggträsket! :)

2008-07-13 @ 00:13:14
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Sofie

Taackar:D detta ska ju bli spännande hehe

jag kan inte ens bestämma mig för hur den ska se ut haha

2008-07-13 @ 00:18:28
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0