snart nytt årigen

Ja idag är det näst sista dagen på detta skitåret. Dagen började med massa ont i ryggen och de har jag fortfarande, de e nere i ryggslutet och de har ja haft sen ja flytta för ca en månad sen, det känns som ja ska dö.

Tänkte sumera ihop år 2008 dock inte i bilder för jag orkar inte de just nu, kommer nogen sumering i bilder på min bilddagbok, men inte idag.

Januari: Började på sammarbetssamtal på familjerätten med P som inte hjälpte alls
Februari: Va så dum och gick tillbax till P en tredje gång
Mars: P:s Mormor dog men hon va super gammal. Oliver opererades i Malmö och vi "fira" påsk på UMAS
April: Får reda på att min moster på strax över 40 år e jättesjuk av cancer, 3 veckor senare dog hon på Olivers födelsedag=(
Maj: Tog mitt förnuft till fånga och gjorde slut med P
Juni: Jobba jobba
Juli: Jobba jobba
Augusti: Jobba, sen flyttade jag och barnen till Storebro i Småland
September: Inskolning på nya dagiset, ja fyllde 24 år
Oktober: Pluggade
November: Blev arbetslös och fick en större lägenhet i trappan bredvid, Flytta dit
December: Jobba i Hbg och spendera över 2 jobbiga veckor i sdamma hem som P, Men va gör man inte för sina barn=)

Detta va lite kort om mitt år.

Imorrn e de nyår och ja jobbar mellan halv två och halv tio, sen e de hem och se film och slappa ensam. sen e de jobb tiidigt på morgonen dagen efter igen. och sen samma  på fredag, sen eja klar och ska ta våra saker och åka hem=) längtar efter mitt EGET hem så mycke..

Har så mycke i mitt huvud just nu och vet inte riktigt va ja vill med livet typ.
Har iaf bestämmt att spara ihop pengar till en vovve, ska va en liiiten typ chihuahua (stavas?) gärna en blandning med en annan pytteliten ras. Men vet inte om de e bäst att ha en tik eller hane?  Tips någon?

Vet ju att det e en hel del som läser min blogg, vcet bara inte vilka ni alla e (förutom ni godingar som brukar lämna spår)
Ni kan väl bara typ säga hej eller  så så jagvet vilka ni e=)

Tack för era kommentarer ni som kommenterar=) Och Gun ja ska verkligen försöka att inte ha ihjäl han HAHA Skämt åsido. Krama Rasmus från oss.

Synd ja inte skulle åka hem nu då, annars hade vi kunnat ha sällskap Skugg=) Men de kommer fler gånger=)

Nu ska ja vika tvätt och fortsätta kolla på sötnosarna när  dom leker, Mattis e med här och leker=)

Ha de fint Tjingeling

Kommentarer
Postat av: MammatillElin_Elias

Jag tittar in ibland men är super dålig på att kommentera:( Gott Slut och ett Gott Nytt.Kram Madde

2008-12-30 @ 17:55:39
Postat av: Kerstin Widerström

Gott slut på 2008 & Gott nytt 2009! Kram Kerstin

2008-12-31 @ 00:12:39
Postat av: Johanna

Vi får ses en annan dag istället heöt enkelt. Kan meddela att här har kommit massa snö & att skidbacken i Kisa öppnade igår. Så vi ska åka skidor i veckan, skoj!

2009-01-03 @ 19:31:18
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0