Gaaaaah

Fan va ja e irriterad på barnens pappa. Han snackar så mycke skit om mig, och om min syster och massa andra klart, men varför ljuga och snacka skit lixom, ja blir så stöörd p¨å han asså, och ja som e så snäll, ja måste sluta med de asså!!!!!

Nog om gnäll nu eller iaf nog om han. Idag mår ja lite si så där, inte sovit inatt och har dessutom massa värk i ryggen suck. 

Ja har jobbat massa nu och inte orkart logga in på bloggen alls, kom hem halv tio en dag och då satt P i soffan med sin jävla mobil och barnen e uppe, han bara skriker och ryter åt barnen så ja fick bara slänga av mig kläderna och sen natta josefine sen fick ja gå in och natta Oliver och Mattis som sov över. så klockan elva sov alla barnen så då va debara sängen för mig eftersom ja skulle upp och jobba på morgonen. Suck kan man bli irriterad då?!

Nu e lillasyster Lotta här och Oliver e hemma och leker med Mattis  och Josefine kolla på pippi. Vi ska titta lite på Tiffany Persson på youtube.com Hon / Han e såå rolig HAHA
Och min lillasyster Lotta kan imitera henne såå bra som ja skrattar asså.

Igår va ja ute en runda och åkte bil och va på Donken med Maggan och Tess, de va lika nice som vanligt=)

Skriver nog sen igen


Kommentarer
Postat av: Kerstin Widerström

Ja jisses vad kan man säga? Men en sak är säker det kommer straffa sig för honom, tids nog. Kram & god fortsättning

2008-12-29 @ 15:11:10
Postat av: Gun

Hejsvejs!

Ville bara skicka en stor kram till dig och ungarna. Hoppas du lyckas överleva juö/nyår utan att ha ihjäl P.

Hälsa J och o ifrån oss.

2008-12-30 @ 00:26:55
Postat av: Johanna

Förtår verkligen att du blir arg & irriterad på P. Hade jag också blivit om han skrikit & inte tagit sitt ansvar. Det e ju inte meningen att du ska göra allt själv. Hur länge ska ni va kvar i Hbg? Jag ska upp till Johan idag (tar bussen kl:13:25 till Linköping). Blir nyårsfirande i Kisa. Ska stanna till den 11:e. Blir najs! Sen får man hemma & jobba vecka 3.

Tiffany é bara så bäst!!

Nej, dags att sätta fart & packa ner det sista.

Kram & gott nytt år!

2008-12-30 @ 10:21:14
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0