söndag

is it today:)
Har haft fullt upp idag. fick sovmorgon och vakna halv tolv!! ja jag vet.. halva dagemn hade gått men fyy va skönt de var att få sova ut*ler* de va inte igår.
sen va de upp för mats och oliver kom. så har barnen lekt medans patrick och mats åkte för att hämta lite saker som patrick börjat flytta hit nu i takt med att ja packar undan mitt. sen kom pappa, camilla, albin, amanda och agnes med så alla 6 barnen lekte och tro mig de hördes hehe:) sen laga ja midda, tacos blev det.. till hela gänget och sen fika vi med kakor ja baka igår. en vanlig kladdkaka med vit choklad på, en dajm kladdkaka och en nougat halv kladd kaka:) med grädde till och de va m,insigt tyckte alla.. har dock  rätt mycke kvar.
sen klippte jag lillebror albin, sen åkte dom hem för de va sent. sen har mina ögonstenar badat och nu sover dom.. vi la alla tre i min säng och så somna dom där fort hehe

det va min dag. nu sitter jag här lite.. tänker på flytten :D from idag e de bara 18 dagar kvar:) ska blii såå spännande och roligt:) baRNEN  börjar på katthults förskola  på avdelning ida den 1 september:) och min skola börjar direkt med egentligen den 20 augusti men ja får hemuppgifter. så de e inget semester inte.. de e på´t det direkt hehe men de e skönt de med. fick nya banan lådor av pappa idag så ja kan packa mer nu *ler*

nä nu ska ja gå och sova.. så man e pigg imorrn:)

natti och ha de hallon

tjao mammafia

Kommentarer
Postat av: Cila

va kul att alla va där o åt.. det va väl inte igår.. '

kan inte riktigt fatta att du ska flytta heller sis..!=)

o de där kladdia kakorna låter jätte smarriga=)

puss på dej

2008-08-14 @ 11:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0