Måndag

och ja e sviiin trött....kunde inte somna igår//natt såå de e ju synd att säga att man e pigg hehe men de funkar. barnen e vakna och klädda och så. ska gå till dagis om lite mer än 30 min. ska även möta upp johanna och benjamin för han ska börja på dagis idag, på josefines avdelning äpplet  lönnen som oliver går på e iaf allra bääst =D

sen ska jag hem och sova lite sen mååste jag packa tänkte ta alla gardiner, och dukar och sängkläderna ja inte använder sen kanske lite i kökert eller om ja tar badrummen..... får se vilket de blir eller kanske bååda

skriver sen.....ska dricka en red bull nu hehe kanske man vaknar lite, men va fasen egentligen man ska ju ändå sova sen igen hehe slitsamt att jobba så mycke och nattetid ovanpå de....

nä bye bye=) 



Kommentarer
Postat av: Diana

Hejsan hörde att du var sjuk, trist! Emma är också sjuk. :( Glöm inte att du måste friskanmäla dig innan klockan tolv dagen dagen innan du ska gå på ett pass. Tex tisdag nu denna veckan. Krya på dig!

2008-08-11 @ 23:12:54
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Johanna (Skugg)

Red Bull också lit Red Bull. Jag ska prata ut med Anita inatt.... (Citat: Tiffany Persson, Hipp Hipp)

2008-08-12 @ 06:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0