Faaan

Varför mste du hålla på att bråka och trycka ner mig heela tiden suck
Jag har inte lovat dej det du påstår och ja beter mig inte så som du gör mot mig ocxh barnen,
e så trött på att du inte kan prata och diskutera som en vuxen person, mina barn blir lidande av ditt sätt och skrikande,.. Varför???

E så lessen, besviken och arg nu asså,  tröttt på att allltid vara föör snäll och ställa upp alltid men bara få skit tillbaka =( 
Nu flyttar vi iaf om 3 dagar och några timmar hehe och de ska bli skönt att få ett eget liv och fåå starta om, de behöver jag, lugnet =) och att plugga klart så man lättare kan få jobb eller om ja vill läsa vidare på högskolan sen, bra att ha bra utbildning i fickan=)

Nu ska jag bli klar med alla papper så ja kan sova sen, OM jag kan de, en miljon tankar i huvudet och e nere men får bli glad för ja ska ut och shoppa kläder, skor till barnen och nååt litet till mig, sen lite saker på ikea till mitt nya hem=)

OLIVER och JOSEFINE ni är mammas ALLT och ännu mer än det, ni är mitt liv. ÄLSKAR ER MER ÄN LIVET E VÄRT.

tjingeling

Kommentarer
Postat av: Johanna (Skugg)

Hoppas du kommer få det bra ute på landet! Får komma & hälsa på er sen :-)

2008-08-29 @ 17:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0