Torsdag kväll

En dag till fredag och helg. Det ska bli såå skönt. Ska sova länge och sova på dagen och sova på kvällen och.... ja ni fattar hehe

Imorrn ska ja städa och tvätta så de e fint här i helgen och så ska ja ta en varmt bad och scrubba kroppen med bodyscrub och göra inpackning i ansikte och hår... och så vidare. TA HAND OM MIG SJÄLV helt enkelt.
Sen ska ja laga Tacos och de kommer bli middan resten av helgen.
Det e så skönt att laga en god mat som räcker hela helegen så behöver jag inte laga mat och få massa disk och extra uppgifter hehe

Myste extra  mycke med barnen nu när ja la dom. Känner redan nu att ja kommer sakna dom i helgen fast de e behövligt att få vila upp mig. Så har vi haft en kass vecka med. SÅ på söndag eftermidda SKA jag va utvilad pigg och glad så på måndag e det n vecka och nya tag=)

Nu ska ja städa undan i köket sen kolla igenom lite uppgifter innan sängen kallar.

Fresten jag såg Hangover innan fy fasen va bra den va HAHA Se den.

Och TACK Mia för pratstunden och stödet idag. Det va guld värt.


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad roligt med praktiken:-)



Ha en fin kväll vännen!



Kram Kram

2009-09-10 @ 20:33:04
URL: http://sagafia.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tack ska du ha! ^^ Ibland spirar kreativiteten iaf då får man försöka göra det bästa av den. :o)



Trist med städ och tvättdag imorgon men så skönt att ha det gjort sen!



Hoppas ni får sova gott inatt.

Sussa sött!

2009-09-10 @ 21:46:43
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hangover e så jävla klockren!

2009-09-13 @ 15:44:01
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0