Still up

Jag e vaken och uppe ännu. Borde ja kanske lägga mig?

Jag e såå pigg hehe, har lagt in massor av bilder i datan och farmat massa på facebook och så vidare=)

Kollade på Män som hatar kvinnor innan. Fy fan va bra den var. Har försökt läsa boken ett bra tag men den e lixom seg att komma in i, men nu har jag sett filmen. Och snart kommer ju uppföljaren till den med=)

Och tidigare såg jag I love you man och dn va kul haha

Ja...vad har man mer gjort idag? Slappat massa, men så blev ja så booored så ja bädda rent sängarna till barnen, tränade lite till min hip hop abs dvd=) Lyssnade på massa musik högt, och vatt vid datan då=)

Snart får ja ta och lägga mig, men har inte så brått

E lite sugen på en ny design till min blogg (Susan detta e absolut inte till dig HÖHÖ) Lite höst/vinter färger=)

Ja.... Nä nu ska ja återgå till hmm ja vad ja nu ska göra.

Har lyssnat på backstreet boys lite och vill så gärna ha med min syrra till sthlm i december och se dom igen. Sicka minnen vi har från dom asså hehe Japp i use to be a Biig FAN=)

Nä sov gott kärt folk.

Kram

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

hej vännen..



den filmen är kanon!!! längtar efter film nummer två.. :)



kramkram

2009-09-13 @ 11:43:09
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Kerstin Widerström

Låter som en kanon bra helg!! Kram

2009-09-14 @ 00:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0