Sjukstuga

Vi har sjukstuga här hemma de e därför de vatt lite tyst här inne.

Oliver blev sjuk och de gick så fort. från att ha vatt glad och pigg och lekt så bara fick han hög feber och jätte ont i magen och va jätte lessen. Så mamma blev ju orolig så vi åkte in på akuten. Allt såg bra ut så efter några timmar kunde vi åka hem och bar vänta ut febern eller om de skulle bli värre.
Han hade uppåt 40 grader när alvedonen avtog. Min lilla kille va såå dålig=(

Men Jossan har klarat sig än så länge iaf. Själv känner ja mig lite frösen och e svin trött så hoppas inte de blir värre. Har ju vatt hemma från praktiken två dagar nu och de e trist=/ Jag trivdes verkligen direkt på min praktik=)

Nu e lillan på dagis och Oliver e på sitt rum och spelar så ja tänkte passa på att vila kroppen lite efter några nätter av lite sömn.

Ha en bra dag kära ni


Kommentarer
Postat av: Johanna

Usch, aldrig kul att va sjuk.. :( Krya på er & hoppas ni får en bra helg trots allt! Kram

2009-09-18 @ 17:24:41
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0