Host host

Här hostas det för fullt, men samtidigt har jag dammsugat wohoo hehe och diskat och sånt där.
Oliver åkte hem till sin daddy imorse efter frukost så bara jag och snorloppan (josefine) hemma.
Hon tog ett bad och jag plockade lite här och pratade i telefon med Cila.

Nu har jag gjort lite mer planeringar för mitt 25 års firande som är på lördag.
Bjudit lite folk har jag gjort men är inte riktigt klar ännu.

Så kan ju skriva här med hoho =)

Fest på lördag 26/9
Mat, Öl, Cider, Läsk, Snacks och massa goda skratt bjuds det på=)

Önskas starkare dryck medtages det själv.
Så ta med ditt goda humör och en stoooor present (
höhö)
Och kom hit och parta all night loong=)

Så då va en till inbjudan gjord hihi

Skojar klart med presenten, den måste ju klart inte va stor haha
Ta med dej själv som present det blir jag med glad för haha

Okej.. nog om det nu. Detta inlägget skulle ju inte bli så meningslöst som de brukar när ja svamlar hoho =)

Lyssnar just nu på Michael Jackson och ja.. bara drar omkring här hemma haha

Ska ta en dusch nu tänkte jag. Eller kanske färga håret först.. Aja får se.


Ha en kanon dag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej kexet! :)

Vilken tid e festen? :) Jag jobbar tll 12, sen har jag nog inget planerat.

Va önskar du dig? Jag fick nyss en bra idé, men har du nått speciellt önskemål, så säg gärna till ifall min plan spricker ^^

2009-09-23 @ 16:37:48
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hahaha, de uppblåsbara männen kan iaf inte klaga, mohaha! Då köper jag en sak till dig som jag sprang på idag på stan (vill själv ha saken) Du kommer garanterat gilla den :D

2009-09-23 @ 18:12:33
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Susan

Kommer till att bli skoj...det var kl 14 va?



Kramar

2009-09-23 @ 19:11:32
URL: http://gullix.se
Postat av: Kickan

Hoppas festen blir kanonrolig !

Ha det gott !

2009-09-23 @ 20:07:20
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/
Postat av: JoJo

Haha, attans och jag som redan har planerat annat på lördag... Du får allt klara dig utan mig :)

2009-09-23 @ 20:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0