hej igen

Glömde innan att berätta om hur de gick på sjukhuset igår. Josefine va super duktig och modig=)
Hon sa inte ett ljud när han stack henne i armen, men hon va intresserad och tittade på allt han gjorde.
Medans jag fick titta bort under själva sticket. Tycker inte om att titta när dom sticker mina barn i armvecket.

Sen efteråt fick hon välja en sak så hon valde en ring med en fjäril på=) Och så köpte ja glass till henne klart=)
Efteråt så cyklade vi hem och åt lunch innan vi hämtade Oliver.

På eftermiddagen va Oliver ute och cyklade med kompisarna och jag och Jossan ritade och lekte med lera här inne.

Nu har jag ätit lunch och bloggat massa. Ska snart iväg och hämta barnen igen.

Ha en bra eftermiddag.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Duktiga lilla tjejen! :)

2009-09-08 @ 20:35:36
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Maria

Duktiga Josefine:-)



Trevlig kväll



Kram Kram

2009-09-08 @ 20:51:29
URL: http://sagafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0