För snäll eller bara dum?

Nu har barnen lagt sig och jag satte mig här vid bloggen lite=)
Så täppt jag e i näsan asså... och hostan e äcklig. Men rent allmänt mår ja lite bättre om man bortser från huvudvärk och sådära=)

Imorse kom en av grannarna i huset och knackade på, en äldre gubbe va de och han frågade om ja hade en tjuga att låna han för han skulle ner till stan till banken (sa han) och ja tyckte så synd om den gamla svettiga gubben så han fick låna en tjuga och så sa han att han skulle komma tillbaka i eftermiddag med den men han har inte kommit. Så undra om jag e föör snäll eller bara dum haha
Fast en liten tjuga kan ja skänka hehe men iaf.

Annars har vi inte gjort så mycke idag, myst i soffan och sett massa barnprogram. Så gick Oliver ut en sväng och lekte när kompisarna kom hem från sina dagis/skolor.
Vi va en sväng till maxi med och så har vi lagat mat=) Annars bara softat=)

Nu ska ja mata mina fiskar, skörda dagens skörd och mjölka korna HÖHÖ Sen kolla in hos er lite=)

Har ni haft en bra Tisdag?

Kommentarer
Postat av: Susan

Ja, den tjugan ser du nog inte röken av mer...tur det bara var en tjuga;)



Ja...man har ju att göra bland farmar, öar och akvarium...haha.



Kramar

2009-09-22 @ 20:40:22
URL: http://gullix.se
Postat av: Johanna

Jag har fixat högerklicksskydd, men det går om man trycker Ctrl+V (klistra in) ^^

2009-09-22 @ 21:04:06
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0