Fans Skit

Jag kan inte fatta att det är sant asså. Barnen har vatt sjuka i över en vecka och de va så skönt att dom äntligen va friska (om man bortser från snoret) och imorrn skulle dom på dagis och jag till skolan och sen i veckan skulle jag komma tillbaka till min praktik som vanligt.

Så nu när jag skulle sova för ett tag sen hörde jag Oliver hosta som tusan och han grät så ja gick in till han och då sa han att han hade ont i magen, men han mådde inte illa.
Så han la sej ner och jag satt bredvid han och klappa han på ryggen. Så pötsligt hostar han och klöks och kräker ner sängen=(
Han som precis vatt sjuk lixom. SUCK.
Va ju bara att ta upp han och han kräktes massa sen duscha han och klä på ny pyjamas. Bäddade rent och han la sej. Så sköljde jag upp sängkläderna i badkaret och startade en maskin med bäddmadrass och "madrassskyddet" (kisseskyddet). Jag hann inte ens bli klar med de i badrummet förrän ja hör någon hosta och kräkas igen... stängde av duschen och fråga om de va Oliver, och de va de. Tur jag hade lagt extra skydd i sängen, sånt engångs skydd så ja slapp bädda om igen iaf. Stackars lilla älsklinen=/
Dock har han inte feber så de e mest troligt maten, för mycke av de goda i helgen eller att han inte bajsat, vet inte. Det återstår att se under nattens gång och imorrn. Men han kan ju inte gå till dagis imorrn eftersom  jag inte e säker. Men då måste antagligen Jossan va hemma hela dagen med fast hon e kry som en nötkärna=/

JävlaFanSkitPissMögs Jävla Sjukdoms tid nu. Hatar denna årstiden asså.

Jag känner hur ja sakta kommer av min nya energi att ha rutiner och ha nåt att göra om dagarna. Har hunnit va på praktiken EN dag och missat över en vecka. Och missat asmycke från skolan... Hur ska de gå...

Nej nu ska ja försöka sova lite grann....känner huvudvärken komma smygande.

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men stackars lilla Oliver! Tror ockå det blivit lite för mkt av det goda. Hoppas han piggnar till snart, så ni kan komma in i rutinerna igen!

Kram kram

2009-09-28 @ 07:03:58
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

hej gumman..

men fy för magsjukan..:( idag har stina blivit förkyld här..:( med heller det är magsjukan iaf..



kollade på kort hos skuggis från din fest, vad snygg du var i diadem ;)



kram kram och krya på er..

2009-09-28 @ 08:17:22
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Maria

Men, era stackare!!

Hoppas verkligen att Oliver mår bättre idag.



Kram Kram

2009-09-28 @ 09:02:10
URL: http://sagafia.blogg.se/
Postat av: Johanna

Klart vi kan baka ihopa nån dag! :)

2009-09-28 @ 11:46:54
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0