Blåsor

Har så ont i fötterna, mest i hälarna där jag har blåsor. Mina skor har visst krympt sen ja hade dom sist för 5 år sen haha
Ja kände det redan igår morse när ja gick mot dagis, men fanns lixom ingen tid att gå hem och byta om så ja fick stå ut hela dagen på praktiken med skoskav. Det va inget skönt men ja härda ut=) Ända tills ja kom till dagis för då åkte skorna av och jag gick barfota.

Igår brann de här på D-hög. På Rökullagatan va de ett helt hus med 24 lghter som blev förstörda. Alla blev inte brända men branden va så svårsläckt och spred sig som fasen så alla andra lägenheter blev rök och vatten skadade.
Vi gick bort där sent på eftermiddagen och de såg hemskt ut. Då höll dom på att ta bort taket och så med kranar och massa sånt. Och de va ordentligt avspärrat runt om där, fullt ös.
Det va typ nåt skitstort som hände och hela d-hög va nyfikna haha
Synd om dom som fått evakuerats  bara. Min syster bodde mittemot de brinnande huset innan hon flyttade upp till Bollnäs och hade hon bott kvar nu så hade hon haft första parkett hehe
Ne man ska inte skratta, lider med dem drabbade.

HÄR kan ni klicka er runt och både läsa om det & se filmer och bilder. Om ni missat det.

Nu ska ja snart ringa den jävla försäkringskassan med. E så jäkla trött på dom så de finns inte.
När man ska betala in till dom ska de gå fort som fan, men när dom ska betala ut e de ok att de tar hur lång tid som helst. och de får mig till att freaka ut riktigt.
Ja ringde förra veckan för att de när mina pengar kommer, och då sa dom att de skulle komma idag. Men igår fick jag en lapp att dem ville ha ett annat papper med. SERIÖST, en dag innan. Dom kunde kanske sagt de förra veckan när jag ringde. E så jäkla sur.

Men ha en bra dag.


Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Fy det låter inte kul med skoskav.



Jag tänkte tipsa om en tävling jag har just nu, du kan vinna fina ekologiska bebis och barnkläder.



Ha en fin eftermiddag!

2009-09-16 @ 16:43:21
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0