Bilder från helgen

Okej, jag lovade ju så here they come=)
Blir nog inte alla då ja e trött as hell.



Första bebis hållare Johanna=)


MammaFiia gosar givetvis med med bebisen som Johanna nr 2 hade med sej


Paparazzin igång=)


Många timmars drickande senare (och inte vid mitt sinnes fulla bruk haha) va ja tvungen att bevisa att ja visst kunde få in en stoor ......burk i munnen haha


Haha, min söta syster som sitt rätta jag hoho


Mee again


Detta fina byggde Lotta & vi va ju tvungna att föreviga hennes konst Höhö


Har massa bilder på gästerna men vill inte dela ut dom här då mina gäster kanske inte samtycker till det.
Så dom kommer hamna på bilddagboken istället, där ja kan kontrollera vilka som ser.
Vill man se mina bilder på bilddagboken måste man va vän med mig där.

Nu ska ja mata mina fiskar och harva lite sen bädda ner mig igen.

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

så roligt ni ser ut att haft det..

hur är det med kidsen nu då? mår Oliver bättre? kram

2009-09-29 @ 00:23:16
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Johanna

Kul att se bilderna :)

2009-09-29 @ 13:41:31
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: JoJo

Ser ut som en lyckad tillställning :)

2009-09-29 @ 20:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0