YES som ja längtar

Såg nyss en nyare sneak peek (konstigt ord nu när ja sagt de för mig själv typ 300 gånger haha) på nya Twiligt filmen "New moon"
Fyy bubblan va jag längtar efter bio premiären asså=) haha

Jag såg den lilla trailern på msns startsida där man kan se olika film snuttar om nyheter och grejer ni vet=)
Robert Pattinson pratar till dem svenska fansen och sen kommer trailern.

Såå jäkla bra asså=) Och ja som läst alla böckerna längtar ihjäl mig för att se om de e lika bra som boken.
Fast genom denna lilla trailern verkar ja inte bli besviken=)

Till en annan sak.. innan idag kollade jag på "The Proposal" och den va bara sååå kul haha
Lätt en film ja kan se om igen=)

Nu ska ja fortsätta på spraydat och sen sova.

Gonatt dear diary=)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, jag hade faktiskt tänkt fråga dig :) Klart vi ska gå tillsammans. Jag kommer böla när dom står på fältet & ska ta farväl... Vi kan böla ikapp!!!



Jag såg också the Proposal igår. Så rolig & söt!

2009-10-04 @ 10:20:46
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Amanda

Jag har inte ens sett den första ännu. :) Kanske ska göra det innan tvåan kommer.



Hoppas ni får en fin kanelbullens dag idag.

Kram

2009-10-04 @ 11:10:12
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, en har det blivit..

Ska genast gå in & titta på den :)

2009-10-04 @ 14:53:43
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0