TIPS

Jag ska "bara" skriva ett litet inlägg till hehe
Har ett skitbra TIPS till er=)

Jag e skit dålig på att använda tand tråd, verkligen dålig på det.
Så såg jag en ny tandborste på tv reklamen, Aquafresh
Har försökt hitta bild på den men hittar inte. Men den e iaf med extra långa strå utöver dem vanliga.
Och dom fungerar lite som tandtråd, dom kommer mellan tänderna så det blir extra rent i munnen.
Och jag köpte en sån och märker faktiskt skillnad. =)

E ni slarviga med tråden? Gå och köp den nya tandborsten=)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Min tandläkare tjatar alltid på mig att jag ska använda tandtråd... Ska kanske testa den där borsten... ^^

2009-10-17 @ 07:34:18
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0