Snart helg

Då e de snart helg igen, skönt för det e två dagar som jag inte behöver känna mig jagad eller känna ångest över hur stressig vardagen är.

Idag har det varit underbart väder ute, kallt men fint=) Så efter dagis gick vi till barnens hus för att hämta vagnen som va lagad=) Barnen gick hela vägen så de va duktigt. Sen handlade vi efter och gick hem och åt kvällsmat.
Men Jossan "råkade" somna i vagnen när vi va på väg hem från barnens hus så jag fick väcka henna inne på maxi så hon inte skulle sova för länge. Men de va nog redan kört för hon vill inte riktigt somna ikväll=/
Jaja...ska ändå ha dom hemma imorrn så hon ska inte upp tidigt iaf.
Oliver bestämde med sin pappa att han skulle komma till han imorrn och stanna en natt och kan hända att Jossan med vill det. Får se imorrn, annars har jag och Jossan en mamma och dotter mys dag/kväll=)
Tycker det är bra att barnen kan få komma till sin pappa lite då och då extra för varannan helg e inte mycke och dom saknar ju sin daddy.

Kom fresten massa ambulanser innan när vi gick till berga (barnens hus) och trafiken på motorvägen stod stilla. de va nog nån olycka vid avfarten till bla höganäs. Ska gå in på HD´s hemsida och kolla va de va.

Nej nu måste jag gå till Jossan för hon gråter eller va man nu ska kalla de.

Ha en nice kväll.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, det e bra att dom kan va hos P lite då & då + att Jossan & Oliver kan va isär lite. Hoppas ni får det mysigt hur barnen än väljer att va :)

2009-10-15 @ 21:16:35
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Maria

Känns verkligen skönt att det snart är helg!!

Hoppas att Jossan har somnat nu:-)



Kram Kram

2009-10-15 @ 21:16:40
URL: http://sagafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0