Några rader kanske

Jag känner att jag vill skriva några rader=)
Läkarbesöket igår gick bra. Men fick vänta nästan 20 minuter innan ja fick komma in på ett rum sen ytterligare 5 minuter där inne. Det fattar jag inte riktigt varför dom lurar in en i ett litet klaustrofobiskt rum utan luft där man får sitta och vänta ytterligare lång tid.. Jaja de e konstiga saker dom har för sej i vården.

Läkaren iaf hon va jättebra, vi pratade och ja gapade och hon behövde bara titta snabbt för att sen säga "Oj som dom ser ut, stackars flicka". Så ja fick ingen pencillin men fick nån annan medicin som oxå är antibiotika och en munskölj som jag ska gurgla i 30 sekunder men INTE svälja, vilket e svårt. Mina mandlar är ju stora som hmm en femma i omkrets så när man tar nåt i halsen så klöks man. Men ska inte gnälla de finns dom som har de värre. Munskäljen ska vara mot smärtan men de funkar inte så bra dock.

Idag lämnade ja inte barnen förrän halv elva på dagis. Ville mysa med dom ordentligt imorse och inte stressa eftersom dom skulle till sin pappa idag. Och eftersom han inte skulle hömta dom förrän fyra tiden på dagis så gjorde det inget att dom kom sent dit=)
Älskar dom så mycke och nu toksaknar jag dom=( Mina fina gosungar.

Annars idag har jag handlat lite, vilat på soffan =) Cyklade och hämta ut mina reserv pengar =/ De e jäkla skitdyrt att va sjuk=( jag hade redan en tajt budget och nu blev den tajtare haha

Jaja nu ska ja äta litegranna för jag har tagit min äckliga medicin (stor mörklila kapsel) och ja blir illamående av den.
 
Och vet ni vad ja köpt? Glass=) Det får man ju äta när man har ont i halsen=)

Angående vaccinationen mot Nya influensan som den numer heter. Jag har beslutat mig för att vaccinera mina barn. Eftersom influensan gärna sätter sig på luftvägarna och Jossan har ju astma så de känns skönast så. Och när de gäller Oliver så vill jag att han med ska va lite mer "säker" eftersom han opereras så ofta.
Men när de väl sen kommer till mig så har jag inte bestämt mig ännu. Får se helt enkelt=)

Ha en super kanon helg=)

Kramar


Kommentarer
Postat av: natalie

ush så hemskt gumman med halsmandlarna, mina fick dom ta bort för jag vart sjuk igen efter varje kur av medecine, dom vart med lika stora som 5 kroners =( hoppas att dom inser att dom ska ta bort dom åt dig, visst känns det så för dig med när du ska svälja som om du har svalt något vasst? krya på dig kramis

2009-10-09 @ 21:52:04
URL: http://nataliehall.blogg.se/
Postat av: Johanna

Krya på dig gumman! Glass hjälper mot allt! :)

Go'natt!

2009-10-09 @ 22:01:38
URL: http://skuggi.blogg.se/
Postat av: ♥ Mamma Russin

hej vännen..

men stackare.. och stackars halsen.. :( hoppas du snart blir bättre..



vi kommer med vaccinera oss... alla utom stina som är för liten..



kramkram

2009-10-11 @ 00:30:55
URL: http://enburkrussin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0