Kanelbullens dag?

Vem har egentligen kommit på att de ska finnas dagar som denna? Kanelbullens dag.. Då kan dom ju införa negerbollens dag med. För de e ju skiiit gott=) *MUMS*
Ja.. jag kallar det för negerbollar för det har alltid hetat så. Jag vet att tider förändras och världen förändras och yadi yadi men jag kan inte fatta varför de just ska vara fördomar mot de.
Negerbollen är en rund supergod choklad "kaka" med socker, strössel eller kokos på. INGET ANNAT=)

Ja iaf så har vi inte ätit nån kanelbulle idag...ÄN! Det kommer men ja har städat med min nya dammsugare=) Och så fick ja flytta på ena soffan för att få fram elementet nu när de e kallt. Det är såå himla kallt här om höst och vintrarna så varje litet värme element behövs. Och ändå räcker inte det, men de e ju alltid en liten hjälp att inte blockera värme källan i vardagsrummet med en soffa hehe

Nu ska ja duscha och sen får vi se vad som händer. Vill fika, men helst med nån. Ja nån vuxen asså för barnen e ju här, gärna några fler barn och nån mamma eller nåt så har både barnen kul och jag=)
Ja vi får se, så tjatar barnen om att dom vill åka till sin pappas och morfars jobb och fika...

Men det blir iaf en bulle eller två hos oss med. (findus frysta) hihi

Huja.. så mycke tvätt jag har nu efter denna sjukdoms tiden, Jag har tvättat under tiden med men de fylls på ännu snabbare än ja hinner tvätta upp det. Min stackars maskin har inte gått så mycke förr som nu. hehe

Nej nu ska ja gå från datan och bli klar. Får passa på att duscha medans barnen sitter här ute i hallen (utanför lilla duschen) och leker med Jossans Barbie=)

Ha en skön dag =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag blev sugen på negerbollar, så ska baka det nu. Har redan blandat ihopa allt. Bara smöret som ska bli lite mjukare... MUMS!! :P



Hata kyla. Jag e lycklig som får värme från tvättstugan som e precis under mig! :)

2009-10-04 @ 16:20:49
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0