Droppet e slut

Heeeej=) Jag blev med sjuk till sist, men de va väl väntat.
Nu e jag bättre men fortfarande smittbärare *höhöhö*
Smittade ner affären lite innan när ja va tvungen att handla lite mat till mina kycklingar.
Orkade inte stå vid spisen då ja e helt slut efter alla dessa sjukdomar vi haft här.
Plus att ja inte ätit på ett dygn så man va slö.

Tusen TACK för era krya på er kommentarer=)

Nu sover gosungarna iaf och ute stormar det.
Jag ska äta romantisk midda för en=) Har tänt ljus här för att få skönare mys stämning än detta höst rusket som e ute. Och så äter jag en färdigrätt bestående av köttbullar och mos



Mysigt va? Så här efter magsjukan ska ja fira att ja kan äta igen med ett halvt glas vitt blandat med halva sprite.
Så får ja se om ja kan äta detta, men de ska nog gå bra. E ju bra hungrig just nu.

Fast just de.. mitt dropp börjar ta slut..=( Kolla in den snart tomma dropp påsen.



Kommer ju behöva slang kopplat till denna påsen så ja får ut allt... hmm... ja de får tänkas på hehe

Sen har jag en flarra jordgubbs bubblor som väntar på mig till nästa gång jag e barnledig=) Då ska ja bada och ja.. ha lite spa hemma och dricka de=) Mmmm=) Dem fick jag i present av två kompisar, dem visste precis vad jag behövde hehe

Nä nu ska ja börja äta innan maten e kall.

Här kommer två bilder på när Jossan va sjuk=/
En trött feber sessa=(


Nej fresten det blir bara denna. Den andra va super söt för hon sitter i soffan och envisas med att hålla den stora skurhinken i knät hehe men visar inte den.

Ha en FAB lördags kväll=)
Och håll ordentligt i er så ni inte blåser bort. (Det är dagar som dessa som ja verkligen e glad för mina 25+ kilos övervikt, för jag står stadigt i blåsten HAHA=)

Kommentarer
Postat av: ♥ Mamma Russin

hej gumman...



jasså .. du åkte på skiten tillslut..:( förstog nästan det för det har varit tyst härifrån.. stod faktiskt och tänkte på dig idag.. :)



kramkram

2009-10-03 @ 21:31:52
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Johanna

Magsjuka e fan inget roligt... Skönt att du mår bättre nu! Oh no!! Inte bra att droppet e slut, hahaha! Jag vill också ha badkar! Saknar det som sören, speciellt nu på hösten/vintern...

2009-10-03 @ 23:07:52
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0