På kursen

Idag hann eller orkade jag inte ens öppna datan på morgonen innan vi stack. Men ja gick iaf upp direkt när klockan ringde imorse halv sju och de va bra=)
En timme innan vi ska gå e egentligen lite tajt med tid, men de funkade. Får börja med ett nytt "system" hemma så vi slipper gå upp för tidigt.

Idag regnar de igen (förvånad?) så ja cyklade inte till "skolan" för då hade jag vatt genomblöt när ja kom fram.
Det e så dyrt att åka buss var dag med... jaja. vet inte vart ja ska komma med detta haha

Nu har ja precis haft arbetsmarknads information om hur de e att jobba i danmark, med lagar osv.
Som till exempel kan jag som svensk inte va hemma för vård av barn mer än en dag för då riskerar jag att bli av med mitt jobb, lite jobbigt när man e ensamstående men får komma på nåt åt det haha

neej nu ska ja kolla igenom mitt cv och lägga in bild sen söka jobb.

Ha en kanon dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0