Fint va?

Nu e min design klar=) Susan har gjort ett jättebra jobb=) Jag valde samma färger som innan så trolla hon lite *Abrakadabra simsallabim* så blev den så här super fin=)
Visst e hon duktig mina vänner?=)
Besök gärna hennes sida.

Här e det packning, underhålla barn, städa, och ja det vanliga då, känner mig konstig, lite som ja e på väg att bli sjuk=/
Hoppas inte det bara för det har jag inte tid med och inte lust heller för den delen haha

Imorrn blir det inget dagis för skolan har studiedag vilket då innebär att alla barn som går på allmän förskola, de gratis 15 timmarna måste va lediga. Det stör mig egentligen inte, men det som stör mig e att ingen sagt nåt, inga lappar har delats ut och det suger. Hade ja inte råkat kolla på barnens allmanacka som dom har inne på dagis så hade ja ju kommit imorrn med Oliver så hade det inte varit en själ där. Det ÄR dålig stil tycker jag. Men jaja fredag e ju iaf sista dagen, då ska barnen fika på dagis med fika som dom bakat idag=)

Just de, det blev inte att ja gick till Diana idag för de kom nåt emellan hos henne, så de får bli på fredag istället då barnen e på dagis.

Nä nu ska ja kolla vad mina busungar hittar på, de e lite för tyst nu hehe

Hörs senare

Kommentarer
Postat av: Nettan

Måste titta in och titta på Susans design.

Hon är ju jätteduktig !

2009-03-11 @ 17:30:12
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, det har blivit fint. Hennes sida e med fin!

Usch, inte bli dålig nu...

Att skolan ska meddela e väl det minsta man kan begära tycker man...!

Haha, é det tyst, betyder det att dom har nått fuffens för sig :)

KRAM

2009-03-11 @ 18:02:51
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Therese

Vi har som så att ALLA e lediga... Eller fixar på eget håll... Inte bara 15 timmars barnen...

2009-03-11 @ 18:51:35
URL: http://esenese.blogg.se/
Postat av: Susanna

Så fint det blev! Kanske ska låna din kompis ett tag ;-) Är urkass på koder. Så min sida får va lite "tråkig" Hoppas ni haft en bra dag! Kram

2009-03-11 @ 20:20:38
URL: http://kaweria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0