Usch och blä

Mår inge bra, jag har typ alla biverkningar man kan ha av pencillinen. Illamående, halsbränna utan dess like, dålig i magen och ont i magen. Usch asså, bara 5 dagar kvar av den nu och de e skönt.

Inatt när ja skulle lägga mig skulle ja bara ta upp Josefine till toan en sväng, men ja kom försent, hon hade redan kissat så hon fick komma och sova i min säng istället.
Och ja vakna nu imorse av att hon ville gå upp, klockan 8 typ. Lite för sent egentligen med tanke på att hon egentligen ska va på dagis om en kvart. Men Oliver sover och ja måt kasst så hon får kanske stanna hemma istället.

Vi tittar på Björnes Magasin =) Trodde inte de gick fortfarande hehe Jag såg ju de när JAG va liten=)
Josefine verkar gilla de iaf=)

Nej, nu ska ja ta min hemska medicin och äta frukost,

Vad ska ni göra på midsommar?


Kommentarer
Postat av: Susan

Go morron gumman. Ska ta och läsa ikapp här idag, hade inte lust och tid igår.



Vet inte vad jag ska hitta på idag. Barnen r ju på dagis nu så jag får väl passa på att städa här lite kanske?



Hoppas att du mår bättre snart gumman.



Kramar

2009-06-16 @ 09:25:54
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Mamma Russin

hej gumman..

usch, din krake.. nu måste det vara din tur och få vara frisk sedan va...



kramisar

2009-06-16 @ 09:37:09
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Johanna

Usch då :/ Krya på dig!

Förresten, ta en bit kladdkaka! Det hjälper mot allt :P



Ja, men dom har bytat ut Björne, så dom nya Björnes Magasin e dåliga! Det ska va den gamla!



Midsommar ska firas med Becci. Men vi har inte bestämt mer änn så, för hon ska till Norge idag o lossa sin lastbil, sen visste hon inte när hon kommer hem... Så det hänger i luften.

2009-06-16 @ 17:57:56
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0