Sommarväder

Go´morrn i de fina sommarvädret=)

Oliver somnade inte förrän över tolv inatt, suck, ja va sååå trött men han bara vägra somna. Vet inte va de va med han, men till slut fick han komma och sova i min säng så ja kunde lägga mig ja med.
Sen har vi alla tre sovit gott ända till lite i nio idag=) Då vakna Josefine och ville se film, och den tiden e ju helt godkänd att gå upp vid=)

Oliver sover än och kommer säkert sova länge (om han själv får bestämma iaf) och ja och Jossan ser "Barnen i Bullerbyn"

Fy va näsen kliar, nyklippt gräs e inte min näsas favorit hehe Men lika gla e ja för de (men gladast e nog räven=) )
Hur kan man va annat än på gott humör i detta sommarväder=)

Idag skulle vi egentligen till Hembyggdsparken och träffa massa andra mammor, pappor och barn, men de e såå varmt och ja ska hjälpa till och passa syskonen lite idag med så känner inte för att sitta i denna värmen med 5 barn helt ensam och koka hehe Så de blir nog badet här borta så man kan ha lite koll på barnen och har nära hem. Ska få hit nånna möbler som pappa och camilla inte fick plats med=) och så ska dom hämta en här hos mig.

Vad ska ni andra hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Håller med, det e skitvarmt idag. Man blir helt slö i kroppen... Ha en mysig dag!

2009-06-28 @ 09:38:34
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0