090228

Idag e jag pigg (lite trött men mest pigg) Har fått sova hela natten i typ 6-7 timmar och de händer ju inte ofta.
Vädret idag är underbart, synd man har massa städning och packning att göra bara =/ Nja liten runda får vi ju ta i det kalla soliga vädret ändån.
Vad gäller packningen så kommer jag antagligen stå imorrn natt och packa om ja känner mig själv rätt iaf Haha

Nu dricker jag en X.RAY köpte ju ett flak,men tråkigt nog var den inte lika god som Red Bull eller vissa av dom andra billigare, men det får gå, bara den gör nytta =)

Nu när man vant sej vid ganska många läsare och många kommentarer om dagen känns de konstigt att detta e 3dje inlägget utan att nån har kommenterat. ASG .  Folk krigar och svälter osv och ja bryr mig om min statistik i bloggan HAHA Ja vet ja e wierd, men trivs med det *ler*

Nu ska vi äte lite frukost så man kommer igång ngn=)

Vad gör ni denna soliga lördagen?

                               Kraamis

Kommentarer
Postat av: Kerstin W

Haha jag känner mig pigg efter 4 timmars sammanhängande sömn.. :) Vi har kalasväder här med... :) Ska ut med Linnéa om en stund. Kram

2009-02-28 @ 09:52:23
URL: http://lappmorsa.blogg.se/
Postat av: Tosse

Ska snart gå in och duscha, sen så blir det att städa lite och sen party ikväll :)

2009-02-28 @ 12:06:41
URL: http://therressse.blogg.se/
Postat av: Sara Sjöberg

Ojojoj jag älskar att sova typ 9-10 timmar varje natt,så då får jag väl va berädd på ingen sömn när man får barn:) Prova dricka monster, godaste energidryck som finns..jäkligt dyr men jättebra:)

2009-02-28 @ 13:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0