Onsdag

Hela denna dagen har gått i raket fart asså. Josefine och ja vaknade runt 8 imorse och Oliver ett litet tag efter. Sen lite innan lunch kom deras pappa för att hälsa på dom, de e ju onsdag. Så va han snäll och körde mig till Maxi hyllinge så ja fick handla lite.

Annars har vi fikat och badat i poolen. Vädret har vatt eller ÄR riktigt skönt, men poolvattnet va tyvärr kallt hehe. Ja la mig på en sån oversize badring och flöt runt lite. Sen solade jag lite på studsmattan.

Nu har vi ätit lite mat och så bakade jag och Jossan pizza bullar som e bra att ha som mellis när man e ute hela dagn hehe

Nu ska vi ut igen. Man vill ju inte va inne denna fina dagen.

Vad har ni för väder hos er då?

Kommentarer
Postat av: Maria

Vädret har verkligen varit härligt i dag!

Låter inte helt fel med pool bad:-)



Kram Kram

2009-08-19 @ 21:53:47
URL: http://sagafia.blogg.se/
Postat av: Johanna

Skönt ni har det! Ja, pizzabullar e bra & gott!

Ska bli värsta strandvädret idag med. Trist att jobba då... :(

2009-08-20 @ 07:13:40
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0