Att jag inte lär mig

Nu e vi hemma igen efter några timmar nere i stadsparken=) Barnen har lekt massor och så fika dom lite emellanåt.
Solen har gassat rejält. Man tror inte det, men ja har suttit och verkligen njötit av solen och nu när ja kom hem ser jag att pannan e liite bränd, inte mycke så de gör ont, men de syns lite=) Hehe Att jag aldrig lär mig.
Man borde vara lika noga med sig själv som man e med barnen, men det e man inte.

Är lite arg på mig själv för ja hade med mig kameran i stan, men glömde givetvis att fota så jag ska fota barnen precis nu när jag e klar här, så kommer det bilder ikväll ( Om det inte kommer nåt ivägen klart )

Fick förresten besked idag när barnen kan börja på dagis=)
Den 4 Maj börjar dom, och båda barnen fick komma in på avd Lönnen iaf *Lycka*
Det funkar att va envis haha Nerå, men Oliver har ju gått på den avd innan i några år så dom ville klart att han skulle
tillbaka dit eftersom han vill det och det e lite "speciellt" med han med allt han går igenom med operationer och så.
Och så ville dom ha in Jossan med där så jag e HAPPY idag=)

Nej nu ska ja gå och göra middag.
Kyckling Tikka masala och ris.

Vad hittar ni på denna soliga dag då?

Kramar

Kommentarer
Postat av: Susan

Då börjar dom samma dag som Stella...hon börjar ockås den 4:e=)



Kramar

2009-04-17 @ 20:26:30
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Therese

Det gäller att lägga in det under speciella koder i kodmallen :P Oh lät invecklat, men när man kan e det itne så svårt ler Jag har inte tjänat speciellt mycket p ådet tyvärr:( Skriver användarnamn och lösen på msn :) Kram

2009-04-17 @ 20:38:16
URL: http://Http://esenese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0