Va? Jag hör inget!

Jag la mig tidigt, för att va jag iaf. Somnade först hos Oliver för han va lessen, sen efter en timme typ vaknade jag och gick in min egen säng. =)

Nu ville barnen upp tidigt, bläää.... Jag som älskar att sova länge hehe

Mina öron va konstiga nu när ja vaknade, hörde typ inget. Så försökte jag "blåsa"  ut öronen hehe Ni vet så som man fräser sej fast man håller för näsan. Ni fattar va? Iaf då så knäppte de till i ena örat och började susa, så hörde ja ännu sämre, Men nu efter nån minut så sprack de till och jag hör=) Iaf med det ena örat, det andra vill inte riktigt, Suck. Denna jäkla förkylningen som pajjar allt.
Men mitt allmäntillstånd är bra, eller som det brukar iaf=)

Nu ska ja mysa ner mig under en filt och slappa lite till innan det e dax att gå upp=)

Hoppas ni sovit gott.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tryckutjämna heter det, hihi!

Hoppas du får en bra fredag! Vi ses imorgon! Kommer nog runt 18...

2009-09-25 @ 07:10:52
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0