Uppgift inskickad

Fy vad jag är duktig haha
Jag tog datan och satte mig i köket istället och gjorde en hel uppgift som jag nu skickat in oxå=)
Känne rmig glad och stolt. När man sitter i soffan med datan så gör man inte det man egentligen ska, eller vad säger ni hehe?

Nu ska ja hoppa in i duschen sen ska jag på möte på familjerätten.

Fresten så ringde min praktikhandledare från ams och sa att hon pratat med ridskolan i ödåkra så jag ska dit på torsdag mellan 9-12 och träffa henne där. Ska bli så kul, vill praktisera där. Göra allt skitjobb och få gå skitig var dag haha lukta stall och HÄST=) Finns inget underbarare än de. Säger jag som ska jobba inom vården hehe Nej men hästar e ju ett intresse eftersom jag tyckt om de hela livet och ridit sen ja va ca 10 år. Dock har jag knappt inte vatt i närheten av hästar sen ja va gravid med Oliver. Förutom när barnen ridit ponnyridning typ hehe.

Ne nu måste ja sätta fart, kom på att ja har en maskin tvätt med som ska hängas upp. Men ses senare för idag e jag på gott humör=)

Kram på er tappra som fortfarande hänger här hos mig=)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Nix, ingen het brandman. Nån skallig man i 50-årsåldern... Så inget att hänga i julgranen... ^^



Kul att pyssla med hästar igen :)

2009-09-08 @ 20:21:27
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0