Shoppingrunda

Då e jag hemma igen efter en shopping tur.
Jag och barnen drog till Väla och köpte lite saker och några enstaka plagg till barnen.
Men de va så trist att gå där ensam med barnen utan nån vuxen att prata med.
Barnen va ju lite uttråkade och så va de massor av folk.

Efter lite mat i magen så tog vi bussen hem.

Sen va de att packa deras saker och så blev dom hämtade, e ju pappa helg denna helgen.
Så gick jag till Maxi för att handla och möta upp Patrik där=)
Nu har jag köpt massor till imorrn, men orkar inte greja med allt nu e helt slut. Så vi slappar i soffan ett tag.

Har ni haft en bra LÖNdag idag?=)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas barnen får en bra helg hos P & att det inte krånglar. Nu ska jag sova. Ska upp & jobba om några timmar, suck... Go'natt!

2009-09-25 @ 23:58:46
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0