Helgen är här

Då är helgen här och barnen är hos sin pappa. De borde va skönt, men det är inte riktigt det ändå.
Den barnfria helgen jag längat efter lät mycke bättre och skönare i mitt huvud än vad den är.
E inte det konstigt?

När ja lämnat barnen imorse/förmiddas så kom Angelica hit så satt vi och snacka i 2 timmar och drack lite kaffe. Sen satte jag igång med lite städ. När ja började i Olivers rum med att ändra om lite liiite så kändes det som att jag aldrig skulle bli klar hehe men det blidde jag=) Det va ju inte så stökigt som ja trodde.

Nu e de iaf dammsugat och tvätten e viken och en ny maskin e startad. Ska ta och diska undan med sen duscha, eller bada om jag hinner.

Just de... måste ju äta med, Hua..hur ska man hinna med allt på endast 24 timmar egentligen?

Jaja... nu ska ha gå och diska innan ja soffar ner mig för mycke i myssoffan här hehe
Tracy Chapman & Michael Jackson strömmar ur mina högtalare på högt ljud nu och ja skrålar som aldrig förr haha

Vad ska ni hitta på i helgen?

Ha en skön fredag alles=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0