En Trevlig Lördag

Dagen har varit trevlig. Städade ju i förmiddags sen kom Susan och barnen och lekte=) Men ja fick springa bort till maxi och handla lite medans dom va här. Tack för att du såg efter Oliver gumman=)

Va e det med blogg.se nu? Senaste händelser syns ju inte? Jag fattar inget.
Har ja inte svarat på kommentarer e de för jag inte sett dom och glömt att ja måste gå in i arkiv och kolla.

Nu sitter jag och barnen och myser i soffan och kollar på "Superhjältarna". Dom äter lördags gotte och ja ska äta grönsaksdipp (morot.gurk stavar med dipp) sen.
Idag har de regnat som tusan, Oliver va ute och lekte och hade super kul, han va lagom blöt när han kom in haha
Hade lerstänk i ansiktet med=)

Det va nåt ja skulle skriva om som ja tänkte på men kommer jag ihåg de nu? Neej klart inte.. Aja de e som vanligt då hehe

Fresten ja skulle behöva lite hjälp av er. Ska ju ha 25 års kalas/fest men kan inte bestämma om ja ska ja en fast tid eller drop in, Om ja ska dela på vännerna och familjen och ha två st kalas? Bara familjen och nån i släkten så e vi över 20 stycken. Så man ska ju få plats oxå lixom.
Hur skulle ni gjort?

Nu ska ja återgå till att umgås med mina vilda skitungar=)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Dom håller nog på att ändra sidan, för nu står det Nytillkomna objekt istället & sen syns ändå inte alla nyinkomna där, utan man får klicka på kommentarer så man inte missar nått. Blir nog snart bättre....



Mysigt med lördagsmys!



Hmm, svårt... Tror ändå jag hade valt Öppet hus. Folket får väl anpassa sig :)

2009-09-05 @ 18:17:17
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Susan

Ja, tack för idag vännen....det var mycket trevligt. Ta det lugnt på farmarna nu...haha.



Kramar

2009-09-05 @ 19:23:15
URL: http://gullix.se
Postat av: Cila

jag fattar inte heller vad som är fel.. håller på att få vredesutbrott på dem.. hehe.. vill ju se senaste händelser.. annars kan man ju inte godkänna kommentarer... tråkigt....

2009-09-06 @ 21:41:36
URL: http://cilaotomas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0