dagen

Dagen idag har både vatt bra och dålig. Vill skriva om den bra delen här och den sämre delen tar jag i den andra bloggen. (har du inte lösen dit så säg till)

Idag var de skola, redovisning av vård i livets slutskede och det gick bra. Vi såg en film som va inspelad på hospice i uppsala för längesen och den va bra men sorglig. Den va ju givetvis på riktigt.

Jag cyklade till stan och de känns i benen hehe har som mål att kunna cykla upp för sjukhus backen så småningom. Ni som bor eller vatt i hbg vet ju hur den backen e=)

I eftermiddags kom ju barnen hem igen, så ja grejade lite här inne medans Oliver gick ut och så gick jag och Jossan ut senare. Men då va Oliver borta, han ade gått in till en kompis utan att säga till så då vart man ju både orolig och arg/lessen så de blidde direkt hem och de fick ju lillan med lida för. Men ja måste ju få han till att förstå på nåt sätt. Hur skulle ni göra?

Så har vi ätit kvällsmat, barnen har duschat och vi mös till bompa, nu har dom lagt sig.

Har inte så mycke mer att skriva här just nu men ska skriva om hur jag verkligen mår idag i den andra bloggen

Hoppas ni haft en bra dag

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

jag har alltd varit noga med at markera att de MÅSTE berätta.. får inte glömma bort att berätta om de går någonstans.. Lo var expert på att "försvinna" hit och dit ute när hon var liten.. jag fick ju tokspel av att springa och leta.. men vet ju inte , det fnns alldeles för mycket sjuka människor ute och drar...:(



KRAM

2009-09-09 @ 20:22:50
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Johanna

Kul att det går bra i skolan!

Ja, man måste säga till när man går nånstans...

2009-09-09 @ 20:24:50
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0