090909

Tyckte det var ett sött datum idag hehe

Igår mådde ja inge bra så ja stängde datan och la mig lite efter nio.
Eller jag stängde datan lite tidigare och satte mig i köket för att skriva lite papper till imorrn.
Så de e skönt att de e gjort, men sen la ja mig för ja mådde inte bra och va trött i både huvud och kropp.
Jag satt i vardagsrummet med datan i mörker, det blev mörkt så snabbt och ja hade inte ens tvn på. Den brukar annars alltid va på som sällskap hehe

Nu ska barnen kläs och jag själv ska kläs och fixas, sen e de att lämna barnen till deras pappa. Det är ju nån onsdag kvar innan de antagligen ska övergå till bara varannan helg. Eller om ja har tur med praktiken med så kan vi behålla onsdagarna. Får ja veta imorrn.

Fy va kallt de e idag, ja fryser som fasen. Det e ju svinkallt i dessa lägenheterna här, men ja kan väl få lite värmer från er Susan?=) hihi
Undra när dom startar värmen i elementen igen, fast de kvittar egentligen för dom har gjort nåt med dom så man kan knappt inte få 20 grader här inne ens, de e lite under det på vintern så då fryser man kan ja säga.

Bara ca två dagar kvar till helg, de ska bli så skönt för ja e helt slut i kropp och själ. Ska sova sova och sova hela helgen.
Kanske träffa min fina vän Maggan med nån dag, vå får se.

Nu ska ja sätta lite fart härifrån så ja slipper stressa ihjäl mig.

Ha en bra dag kära ni.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Mamma Russin

hej gumman...



hoppas det löser sig med praktiken.. stall tjänst vore ju superbra ju..



kramrkam

2009-09-09 @ 08:46:47
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: vevve

ja eller hur har dom gjort nåt med elementen då när dom byta termostat sakerna... Kram

2009-09-09 @ 10:02:59
URL: http://landemyr.blogg.se/
Postat av: Susan

Haha....ja, vi har värme så det räcker och bli över så jag kan skicka över lite absolut=)



Kramar

2009-09-09 @ 12:59:08
URL: http://gullix.se
Postat av: Johanna

Hoppas du mår bättre nu!

2009-09-09 @ 18:01:01
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0