Va glor ni på?

Haha den nya ica reklamen e bara för kul "Va glow ni pao, hao ni aldig sett en paktikant föut"
Så söt=)

Bloggen har kommit lite i skymundan bara för att jag är en praktikant och student och mamma och hemmaslav.
Fattar inte hur man hinner med allt, hemmet ser ut som ett bombnedslag asså.

Ams vill att jag ska va på praktik 8 timmar, hämta barnen, laga mat, tvätta för man måste ju ha rena kläder, städa undan lite, sen när barnen sover runt 8 på kvällen ska ja plugga mina kurser. Men för att orka gå upp klockan 5 på morgonen för att börja om samma stressiga dag måste ja ju lägga mig tidigt, senast tio ,en helst 9. Då ska ja plugga mellan 8-9 på kvällen. När ska ja då slappna av och vila efter dagen innan man sen ska sova?

Det e fan mer stressigt att va arbetslös=/ E så trött på det. Vill ha jobb nu så ja får lite valuta för slaveriet.

Annars e de inte mycke nytt haha för min vardag ser ni ju där uppe haha

Den jäkla antibiotikan e äcklig men de e inte många dagar kvar (typ halva kuren haha) *optimistisk*
Och ute är det svinkallt BRRR
Barnen får ha tunna byxor under byxorna haha överdragsbyxor och lite tunnare vantar och mössa och lite så.
Jag fattar  inte att det redan vatt sommar, den kom och gick så fort så jag har fan inga minnen från den asså.
Ge mig sommareb tillbaka haha

Nu ska ja göra vettiga saker.


Kommentarer
Postat av: ♥ Mamma Russin

hej vännen..

oj du har inte mycket tid att vila på .. usch ja, det är svinkallt ute nu..



kramkram

2009-10-15 @ 10:37:21
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Susan

Ett antal fler timmar på dygnet skulle vara behövligt=)



Kramar

2009-10-15 @ 11:33:58
URL: http://gullix.se
Postat av: Madeleine

Hej hej, kul att hitta hit ,-) Fin blogg och fina ungar!! ♥

2009-10-15 @ 13:54:27
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: Johanna

Tycker så synd om dig. Det e inte rättvist! Du om nån e värd ett jobb, vila, pengar & rutin i varda'n. Ams e dumma i huvudet!!!

2009-10-15 @ 21:13:42
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0