Motivation tack..

Blää för att gå upp såhär tidigt asså.
Jag e verkligen ingen morgon människa och ja behöver motivation för att kunna gå upp så här tidigt.
Och att gå ur en varm säng och frysa, sticka ut i regnskit väder oc frysa ännu mer för att gå och slita på en praktik gratis ger mig verkligen inte någon motivation alls.
Hade det varit ett jobb så hade man ju iaf haft lönen.
Men jag är uppe, mer för att jag inte har nåt val eftersom ams kommer springande efter mig annars hehe

Ute e det natt mörkt och det har regnat, lägenheten är kall=/ Brr
Min kropp gör ont efter att ha haft Jossan hos mig i sängen inatt, hon ligger lixom inte på sin sida direkt hehe
Fast ja la mig iaf till tio igår=) det e bra, sen vaknade visserligen snäckan strax över tolv så de blev ingen lång
sammanhängande sömn, men de e man ju van vid som mamma=)

Nej det här va en del rader av gnäll. Jag trivs ju iaf på min praktik och det är det viktigaste=)

Nu ska jag göra min frukost. Från och med igår äter jag nästan inga kolhydrater. Ska bli att jag inte äter det alls, det e väl som GI metoden då eller?
Men ja behöver läsa på mer om det och vad ja kan äta istället för det e svårt verkligen.

Nu mot köket.

Ha en bra onsdag

Kommentarer
Postat av: Johanna

Du kan ju alltid köra på denn där LCFH (eller va det nu heter) metoden som Russin kör på. Man får äta massa fett & ändå går man ner i vikt :)



Jag har en bekant som vägde 120 kg. Det kom en dag för typ 1 år sedan, då hon slog näven i bordet & ville gå ner i vikt. Hon hade försökt själv, men gick bara ner 10 kg. Så hon gick till vårdcentralen. Där har de nån dietist som lägger upp ett schema för en. Tror metoden hette Fyra M. Motivation, Mat, Motion & sen va det nått mer... Nu Har hon gått ner 50 kg & ser ut som en helt ny människa! Helt galet! :)



Jaja, det va lite tips :)

Nu ska en dödstrött Johanna snart köra till jobbet. Hata detta skitvädret!!!!

KRAM

2009-10-07 @ 07:11:37
URL: http://skuggi.blogg.se/
Postat av: ♥ Mamma Russin

god morgon gumman..



det låter mer som lchf, inga kolisar..:) som jag äter då.. jag har massa bra länkar på min blogg..:)



kramkram

2009-10-07 @ 10:08:55
URL: http://enburkrussin.se
Postat av: Kickan

Japp det är som GI metoden - lycka till !

2009-10-07 @ 17:09:55
URL: http://allwithinmyhands.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0