Mor & Dotter Mys

I eftermiddas och nu i kväll har jag och Jossan mor och dotter mys=)

                                                        Never mind me, e trött haha
                              


Oliver åkte till sin pappa innan idag och ja bestämde att Jossan fick va hemma så dom fick va lite lediga från varandra haha
                                        Oliver hade raggar frilla när ja kom till dagis i veckan=)
                              

Annars idag har jag städat massa och badat barnen=) Jossan badade när Oliver åkt och satt nog i badet i en timme haha min lilla sjöjungfru de där*LER*

Sen gick vi och handlade mat och lite gott till Jossan nu ikväll. Träffade pappa, camilla och lillasyster Agnes i affären så Jossan och Agnes som för övrigt är bästa vänner skulle ju snacka och leka lite haha Och sen fick dom korv av pappa=)

Och så kom ett par vänner hit med en lite större tv möbel som jag fick av dom. Den ska jag ha i mitt sovrum.

Nu ska ja fortsätta vårat mys här=)

                                                         Prinsessan totaly inne i filmen=)
                                    


Ha en kanon fredag kväll=)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jossan börjar bli så stor nu, söta tjejen! Och så fräck Oliver va i sin raggarfrilla, hehe :P Hoppas du & Jossan haft en riktigt härlig myskväll!

2009-10-16 @ 21:44:34
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Susan

Härligt med lite mor och dotter mys=)



Vilken film är det som hon är helt inne i?



Kramar

2009-10-17 @ 08:20:11
URL: http://gullix.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0