Jag lever

Har bara inte haft tid för datan. Nu har jag tid, men ingen ork,de tar massor av krafterna att va ute i solen på äventyr =)
Men mysigt och roligt har vi haft iaf.

Vi drog ner till  stan vid tre tiden ungefär, bussen va 20 min sen suck. Så gick vi längst hamnen bort till gröningen till Piratlekan och lekte och myste och åt picknicken ja hade med=)
Sen efter några timmar där gick vi till tivolit en runda, barnen fick varsen tröja av morfar(med familj) som de står "Tycker du att jag e tuff ska du träffa min morfar" =) Och så fick dom godis peng och åka lite karuseller=)
Det va glada barn idag, alla fem=) (mina tre syskon och mina egna barn)

Efter stan ville mina barn åka i bilen med moffa så Amanda och Agnes åkte med mig på bussen hem=) Så lagade jag kycklingfilé, pommes, beasås och wookade grönsaker=) Det va mumma verkligen, så hungriga som vi va=)
Barnen lekte och till sist somna Albin i soffan men han och Manda ville ändå sova över så de gjorde inget.
Och Jossan ville med Lotta hem och sova så de fick hon=) Men som ja saknar henne, e ju inte van att va ifrån barnen juh..men vet att hon har de myys med moster=)

Nu ska ja sova och samla krafter tills imorrn. Har tre 5-6 åringar här som ska underhållas juh hehe och ja e verkligen helt slut. Och imorrn kommer dagens bilder och så ska ja kika in till er med för de orkar ja inte ikväll.

Tusen TACK för alla fina kommentarer om bilderna=) Ni e underbara=)

Sov gott alles så syns vi imorrn=) Natti natti

Kommentarer
Postat av: Susan

Låter som om ni hade ännu en mysig dag. Ser fram emot bilder senare då.



Kramar

2009-05-02 @ 08:17:33
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Johanna

Man ska passa på att va ute när solen e framme. Kolla bloggar & annat kan man göra när som helst! :P

2009-05-02 @ 08:47:33
URL: http://skuggis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0