soon to be over

då e natten slut och med det innebär att ja snart får gå hem=)

Ska hem och väcka mina älskade finaste barn, och äta frulle och så. Sen blir de packa deras helg väskor för dom ska till sin pappa i helgen. Så lämnar ja dom på dagis vid 8 och pussar hejdå sen blir dom hämtade av sin pappa.

Känner redan nu att ja blir lessen av att va utan barnen hela helgen. Att säga hejdå på dagis känns jobbigt. Känns ännu värre än om man säger hejdå hemma.

Men samtidigt behöver ja helgen till att varva ner, eller kanske jobba för dom behövde mig i helgen med. Men iaf att bara va Fia några dagar och sova ut ordentligt behöver jag. Och barnen behöver va med sin pappa. Men ja saknar dom så ja blir helt tårögd var gång ja ska va utan dom.

Nu ska ja snart gå och kolla till mina goa vårdtagare och sen runt sju ska ja hem=)

Hoppas ni har sovit gott inatt.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Susan

Det är aldrig kul att lämna sina barn...man saknar do ju direkt. Men man behöver vara själv ibland, ladda om batterierna och få nya krafter.



Kramar

2009-07-31 @ 07:33:26
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Therese

Vet att det e jobbigt,. men samtidigt behövs det för båda parter... Barnen behöver sin pappa och du behöver få vara själv... Sen slipper man kanske stor separationsångest när de blir äldre... =) Och något man absolut inte ska ha det e dåligt samvete om man känner att det e skönt att vara sig själv ett tag... MAn måste det helt enkelt...



Ja min dag var himla mysig... Säger bara PAtrik;) Så vet du vilken Patrik jag menar hihi



Kram kram

2009-07-31 @ 08:12:15
URL: http://esenese.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, du behöver få va Fia lite då & då. Hoppas du får en bra helg vännen! Kram

2009-07-31 @ 09:40:55
URL: http://skuggis.blogg.se/
Postat av: Maria

Förstår verkligen att du kommer att sakna barnen!



Försök nu att få vila ut och bara få vara Fia.



Kram på dig!

2009-07-31 @ 13:01:12
URL: http://sagafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0